موسسه حقوقی ثبتی تدبیرسازان معین

موارد موجود آموزشگاه‌های علمی آزاد

آموزشگاه‌هایی که با هدف آموزش و گسترش و بسط علوم و معارف اسلامی در قالب صاحب امتیازی حقیقی یا حقوقی از طریق تاسیس کلاس‌های آموزش تقویتی کنکور یا زبان خارجی ترمیک در مقاطع از ابتدایی تا آمادگی کنکور با رعایت ضوابط و آئین‌نامه‌های مربوطه و رعایت موازین و شئونات اسلامی و با طی مراحل و تشریفات اداری اخذ مجوز تاسیس از وزارت آموزش و پرورش دائر می‌گردند آموزشگاه علمی آزاد نامیده می‌شوند. آموزشگاه‌های علمی آزاد اجازه صدور مدارک تحصیلی رسمی ندارند. در ادامه با موارد موجود آموزشگاه‌های علمی آزاد در فایل شرکت تدبیرسازان معین آشنا می‌شوید.

موارد موجود آموزشگاه‌های علمی آزاد

در ادامه با موارد موجود آموزشگاه‌های علمی آزاد در فایل شرکت تدبیرسازان معین آشنا می‌شوید.

مورد یک

همکاری و مشارکت متقاضی با دارنده مجوز تاسیس (موافقت اصولی) مدارس غیرانتفاعی در کلیه مقاطع (ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان) پسرانه و دخترانه صادره از آموزش و پرورش استان تهران، جهت تاسیس مجتمع و یا مدرسه غیرانتفاعی در قالب ثبت شرکت یا موسسه آموزشی با اخذ موافقت ثبت از وزارت آموزش و پرورش.

مورد دو

همکاری و مشارکت متقاضی با دارنده مجوز تاسیس (موافقت اصولی) آموزشگاه علمی آزاد تقویتی کنکور یا زبان انگلیسی پسرانه یا دخترانه صادره از آموزش و پرورش تهران قابل تاسیس در مناطق مورد موافقت ادارات آموزش و پرورش تهران.

مورد سه

همکاری و مشارکت متقاضی با دارنده مجوز (پروانه فعالیت) آموزشگاه تقویتی کنکور یا زبان انگلیسی پسرانه دارای ۲ سال سابقه فعالیت در منطقه ۴ تهران.

مورد چهار

همکاری و مشارکت متقاضی با دارنده مجوز (پروانه فعالیت) آموزشگاه تقویتی کنکور یا زبان انگلیسی ترمیک دخترانه دارای یک سال سابقه فعالیت و قابل انتقال به مناطق ۱۱، ۱۷، ۱۸ و ۱۹ تهران.

مورد پنج

همکاری و مشارکت متقاضی با دارنده مجوز (پروانه فعالیت) آموزشگاه زبان انگلیسی ترمیک پسرانه آموزش و پرورش دارای کمتر از یک سال سابقه فعالیت در منطقه ۱۴ تهران و قابل انتقال به مناطق مورد موافقت آموزش و پرورش تهران.

در این مقاله با موارد موجود آموزشگاه‌های علمی آزاد در فایل شرکت تدبیرسازان معین آشنا شدید. شما می‌توانید در مورد اخذ موافقت تاسیس آموزشگاه‌های علمی آزاد یا استفاده از موارد موجود آموزشگاه‌های علمی آزاد از ما مشاوره بگیرید. کافیست برای دریافت مشاوره با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۹۷۱۷۳ یا ۶۶۴۸۱۴۵۷ تماس بگیرید.

خروج از نسخه موبایل