موسسه حقوقی ثبتی تدبیرسازان معین

موارد موجود آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد

با توجه به تبصره ماده ۱۱۱ قانون کار، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد با سرمایه‌گذاری  و مشارکت افراد حقیقی و حقوقی واجد شرایط به منظور فراگیری و آموزش فنی و حرفه‌ای برای کلیه اقشار جامعه تاسیس می‌گردند. همچنین، این آموزشگاه‌ها تحت نظارت و صدور مجوز از سازمان فنی و حرفه‌ای منطقه مورد نظر و با استفاده از مربیان واجد شرایط به آموزش کارآموزان در حرفه‌های مختلف تاسیس می‌شوند. در پایان دوره نیز پس از طی آزمون نظری و عملی و قبولی در آزمون، گواهینامه معتبر مهارت‌آموزی برای کارآموز صادر می‌گردد. در ادامه با موارد موجود آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد در فایل شرکت تدبیرسازان معین آشنا می‌شوید.

موارد موجود آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد

همانطور که مطرح شد آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد تحت نظارت و صدور مجوز از سازمان فنی و حرفه‌ای منطقه مورد نظر تاسیس می‌شوند که در ادامه با موارد موجود آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد در فایل شرکت تدبیرسازان معین آشنا می‌شوید.

مورد یک

واگذاری حق‌الامتیاز آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای در رشته‌های کامپیوتر، امور اداری و خدمات آموزشی، مدیریت و برنامه‌ریزی امور خانواده، دارای ۴ سال سابقه فعالیت، دارای کارت‌های مدیریت و مربی‌گری جهت تاسیس آموزشگاه یا مجتمع آزاد فنی و حرفه ای. امکان واگذاری حق‌الامتیاز با موافقت سازمان فنی و حرفه‌ای وجود دارد.

مورد دو

واگذاری حق الامتیاز آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای در رشته های هنری، کامپیوتر و طراحی و دوخت با قابلیت استفاده خواهران و برادران در تایم‌های مخالف دارای کارت مدیریت و در حال حاضر فعال در منطقه ۴ تهران (تهرانپارس) جهت تاسیس آموزشگاه یا مجتمع آزاد فنی و حرفه ای. امکان واگذاری حق‌الامتیاز با موافقت سازمان فنی و حرفه‌ای وجود دارد.

مورد سه

واگذاری حق الامتیاز آموزشگاه فعال فنی و حرفه ای ازاد در رشته مراقبت و زیبایی (آرایش و پیرایش بانوان) در محدوده خیابان رسالت، خیابان نارمک، دارای کارت‌های مدیریت و مربی‌گری به نام صاحب امتیاز و امکان ادامه فعالیت در مکان فعلی بصورت اجاری، دارای ۴ سال سابقه فعالیت آموزشی و خدماتی (آموزشگاه و سالن) در مکان فعلی است. امکان واگذاری حق‌الامتیاز با موافقت سازمان فنی و حرفه‌ای وجود دارد.

مورد چهار

واگذاری قطعی حق‌الامتیاز مجتمع آموزشگاهی فنی و حرفه‌ای با رشته‌های برق، جوشکاری و بازرسی جوش، الکترونیک، تاسیسات هنرهای تجسمی، هنرهای نمایشی و معماری، با بیش از ۱۰ سال سابقه فعالیت، دارای تجهیزات کامل کارگاهی رشته‌های موجود. امکان واگذاری حق‌الامتیاز با موافقت سازمان فنی و حرفه‌ای وجود دارد.

مورد پنچ

واگذاری قطعی حق‌الامتیاز مجتمع آموزشگاهی فنی و حرفه‌ای، با رشته‌های گردشگری، کامپیوتر، حسابداری، خدمات آموزشی، هنرهای تجسمی و تغذیه. امکان واگذاری حق‌الامتیاز با موافقت سازمان فنی و حرفه‌ای وجود دارد.

مورد شش

همکاری و مشارکت متقاضی با دارنده پروانه فعالیت آموزشگاه آرایش و پیرایش بانوان، دارای ۴ سال سابقه فعالیت و سوابق تبلیغاتی محیطی مناسب و دارای یک خط تلفن شناخته‌شده. در صورت واگذاری پروانه به صورت اجاری، امکان واگذاری خط تلفن هم وجود دارد.

مورد هفت

همکاری دارندگان کارت‌های مدیریت و مربی‌گری آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای خانم‌ها و آقایان با متقاضیان تاسیس و فعالیت آموزشگاه‌های آزاد. شرایط همکاری، توافقی است.

در این مقاله با موارد موجود آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد در فایل شرکت تدبیرسازان معین آشنا شدید. شما می‌توانید در مورد اخذ مجوز سازمان فنی و حرفه‌ای یا استفاده از  موارد موجود آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد از ما مشاوره بگیرید. کافیست برای دریافت مشاوره با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۹۷۱۷۳ یا ۶۶۴۸۱۴۵۷ تماس بگیرید.

خروج از نسخه موبایل