موسسه حقوقی ثبتی تدبیرسازان معین

موارد موجود جهاد کشاورزی

وزارت جهاد کشاورزی سازمانی است که در زمینه سیاست‌گزاری، برنامه‌ریزی، نظارت بر امور پزوهش، آموزش و ترویج کشاورزی و امور منابع طبیعی و آبخیزداری و غیره را به عهده دارد. در ادامه با موارد موجود جهاد کشاورزی در فایل شرکت تدبیرسازان معین آشنا می‌شوید اما قبل از آن لازم است در مورد حوزه فعالیت جهاد کشاورزی بیشتر آشنا شوید.

حوزه فعالیت جهاد کشاورزی

به طور کلی، حوزه فعالیت وزارت جهاد کشاورزی شامل صنایع کشاورزی در زمینه فرآوری و تبدیل محصولات کشاورزی فسادپذیر است که شامل موارد زیر است:

  1. تولید و عمل‌آوری و حفاظت از فساد گوشت و محصولات گوشتی
  2. عمل‌آوری و حفاظت از فساد آبزیان و محصولات حاصل از آبزیان
  3. عمل‌آوری و حفاظت از فساد میوه و سبزیجات
  4. روغن‌کشی از دانه‌های روغنی
  5. فرآورده‌های لبنی
  6. ذرت خشک‌کنی، پودر سبزیجات و میوه‌جات با برنج‌کوبی و فرآوری برنج
  7. صنایع تبدیلی مرتبط با انواع میوه و سبزی، صیفی، چای و محصولات حاصل از تخم پرندگان و سایر حیوانات، پاک کردن، درجه‌بندی و بسته‌بندی حبوبات، انواع بذر و عسل طبیعی
  8. تولید غذای آماده برای حیوانات به‌استئناء کنسانتره و مکمل‌های طبیعی
  9. کود از ضایعات، کشاورزی و فضولات حیوانی
  10. انواع صنایع تبدیلی خرما
  11. انواع عرقیات گیاهی (عصاره و اسانس)

موارد موجود جهاد کشاورزی

در ادامه با موارد موجود جهاد کشاورزی در فایل شرکت تدبیرسازان معین آشنا می‌شوید.

مورد یک

واگذاری پروژه تاسیس کارگاه مرغداری در صورت موافقت مرجع صادرکننده مجوز، دارای موافقت اصولی ۳۰ هزار قطعه‌ای گوشتی، با شرایط معرفی ۴۰۰۰ متر زمین دارای آب در استان تهران.

مورد دو

واگذاری پروژه تاسیس دامداری در صورت موافقت مرجع صادر کننده مجوز دارای موافقت اصولی ۵۰ راس مولد شیری برای استان تهران، در محدوده شهر آفتاب واقع در شهر ری در صورت دارا بودن حدود ۱۰ هزار متر زمین، دارای مصوبه تسهیلات حدود ۳ میلیارد تومان.

در این مقاله با موارد موجود جهاد کشاورزی در فایل شرکت تدبیرسازان معین آشنا شدید. شما می‌توانید در مورد اخذ مجوز فعالیت از جهاد کشاورزی یا استفاده از موارد موجود جهاد کشاورزی از ما مشاوره بگیرید. کافیست برای دریافت مشاوره با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۹۷۱۷۳ یا ۶۶۴۸۱۴۵۷ تماس بگیرید.

خروج از نسخه موبایل