موسسه حقوقی ثبتی تدبیرسازان معین

موارد موجود جواز تاسیس صنایع مختلف

جواز صنایع

جواز تاسیس به منظور انجام فعالیت تولیدی با موضوع مشخص از سوی وزارت صمت برای متقاضیان حقیقی یا حقوقی واجد شرایط صادر می‌گردد. اولین قدم برای تاسیس یک واحد تولیدی نیاز به اخذ جواز تاسیس است. با اخذ جواز تاسیس، متقاضی قادر خواهد بود در یکی از شهرک‌های صنعتی مصوب که در جواز تاسیس آمده است کالاهای مندرج در جواز را تولید نماید. جوازهای تاسیس با موافقت وزارت صمت، امکان نقل و انتقال به غیر را دارد. در ادامه با موارد موجود جواز تاسیس صنایع مختلف در فایل شرکت تدبیرسازان معین آشنا می‌شوید.

موارد موجود جواز تاسیس صنایع مختلف

در ادامه با موارد موجود جواز تاسیس صنایع مختلف در فایل شرکت تدبیرسازان معین آشنا می‌شوید.

مورد یک

واگذاری پروژه تاسیس کارگاه آب معدنی در صورت موافقت مرجع صادرکننده مجوز، دارای جواز تاسیس در شهرک آب چهار محال و بختیاری با ۹۰۰۰ متر زمین و وام مصوب.

مورد دو

واگذاری پروژه تاسیس کارگاه تیرچه بلوک و موازئیک سازی در صورت موافقت مرجع صادرکننده مجوز، دارای جواز تاسیس و مجوز فوم پلی استالین با دو سند ۱۰۰۰ متری و ۱۵۰۰ متری، هردو سند آزاد بدون هیچ گونه وامی، حدود ۴۰۰۰ متر از منابع طبیعی پشت کارگاه، ۱۳۰۰ متر سوله، ۱۰۰ متر نگهبانی و ساختمان اداری کامل، ۱۲۰۰ متر ساختمان دوم، ۴۰۰۰ متر درختکاری شده، زمین در شهرک صنعتی فرودگاه یاسوج.

مورد سه

واگذاری پروژه تاسیس کارگاه تولید مصالح ساختمانی و فول‌های سقفی در صورت موافقت مرجع صادرکننده مجوز، دارای جواز تاسیس همراه با ۴۰۰۰ متر زمین در شهرک صنعتی نجف آباد ۲ در استان اصفهان که تا به حال سه قسط از اقساط زمین پرداخت شده و زمین فقط میله کوبی شده است.

مورد چهار

واگذاری پروژه تاسیس کارگاه تولید قارچ از سازمان جهاد کشاورزی در صورت موافقت مرجع صادرکننده مجوز با ظرفیت ۴۰۰ تن در سال با حدود ۲۰۰۰ متر زمین و سالن گلخانه‌ای در محدوده گل تپه کویر سمت شهرری و دارای آب قنات و مجوز از وزارت نیرو و دستگاه‌های ذیربط.

مورد پنج

واگذاری پروژه تاسیس کارگاه تولید و بسته بندی مواد غذایی شامل سبزیجات خشک، غلات، حبوبات، چای و غیره در صورت موافقت مرجع صادرکننده مجوز دارای ۴۶۳۰ مترمربع زمین در شهرک صنعتی نظرآباد که به صورت ۲۵% نقدی و مابقی اقساط تحویل شده است.

مورد شش

واگذاری پروژه تاسیس کارگاه آبگرمکن خورشیدی در صورت موافقت مرجع صادرکننده مجوز دارای جواز تاسیس در شهرک صنعتی اشتهارد و دارای ۶۰۰۰ مترمربع زمین.

مورد هفت

واگذاری پروژه تاسیس کارگاه تولید آب معدنی در صورت موافقت مرجع صادرکننده مجوز، در استان لرستان قله اشترانکوه دارای ۲۰۰۰۰ مترمربع زمین محصور و پیشرفت پروژه تا حدود ۲۰۰۰ متر لوله کشی و ظرفیت بهره‌برداری به میزان ۱۷۶ میلیون لیتر در سال که تاکنون تسهیلات بانکی دریافت نشده است و لیکن دارای مصوبه تسهیلات تا سقف ۶ میلیارد تومان است.

مورد هشت

واگذاری جواز تاسیس کارخانه تولید سیگار در استان گیلان، شهر رشت با تیراژ تولید سالانه دو میلیارد نخ (۵۰ درصد مصرف داخلی، ۵۰ درصد صادرات با برند بین‌المللی GTS).

در این مقاله با موارد موجود جواز تاسیس صنایع مختلف در فایل شرکت تدبیرسازان معین آشنا شدید. شما می‌توانید در مورد اخذ جواز تاسیس هر نوع واحد صنعتی تولیدی یا استفاده از موارد موجود جواز تاسیس صنایع مختلف از ما مشاوره بگیرید. کافیست برای دریافت مشاوره با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۹۷۱۷۳ یا ۶۶۴۸۱۴۵۷ تماس بگیرید.

خروج از نسخه موبایل