موسسه حقوقی ثبتی تدبیرسازان معین

موارد موجود نشریات

مجوز نشریه

مورد یک

واگذاری نشریه (در صورت موافقت مرجع صادرکننده مجوز) با ترتیب انتشار ماهنامه و موضوع فرهنگی، اجتماعی، معلومات عمومی، علوم انسانی، دارای گستره بین‌المللی و سراسری و بیش از۴۰ شماره چاپ و همچنین دارای حدود ۲۵۰۰ اشتراک و زبان فارسی و عربی.

مورد دو

واگذاری نشریه (در صورت موافقت مرجع صادرکننده مجوز) با ترتیب انتشار هفته‌نامه و گستره سراسر کشور در زمینه‌های فرهنگی، اقتصادی، ورزشی، طنز و سرگرمی و معلومات عمومی به زبان فارسی و قطع روزنامه‌ای و با ۱۰ سال سابقه انتشار و ۲۹۵ شماره منتشرشده.

مورد سه

واگذاری نشریه (در صورت موافقت مرجع صادرکننده مجوز) فنی مهندسی با ترتیب انتشار دو ماهنامه و گستره توزیع سراسری و زبان‌های فارسی، انگلیسی و عربی، صادرشده از  استان خوزستان، شهر اهواز با سابقه ۱۰ شماره انتشار.

مورد چهار

واگذاری نشریه (در صورت موافقت مرجع صادرکننده مجوز) دوهفته‌نامه در زمینه فرهنگی اجتماعی و گستره توزیع سراسری و زبان فارسی و دارای ۲۲ شماره اعلام وصول.

مورد پنج

همکاری و مشارکت با نشریه با ترتیب انتشار دوهفته‌نامه در زمینه اختصاصی آشپزی و شیرینی‌پزی و با گستره سراسری به زبان فارسی.

مورد شش

واگذاری نشریه (در صورت موافقت مرجع صادرکننده مجوز) با ترتیب انتشار ماهنامه در زمینه فرهنگی و معلومات عمومی  و با گستره سراسری به زبان فارسی و سابقه انتشار پنج شماره.

مورد هفت

واگذاری نشریه (در صورت موافقت مرجع صادرکننده مجوز) با موضوع گردشگری و باستان‌شناسی و ترتیب انتشار ماهنامه و گستره توزیع سراسری و بین‌المللی و زبان‌های فارسی و انگلیسی و سابقه انتشار بیش از ۴۰ شماره.

مورد هشت

واگذاری نشریه (در صورت موافقت مرجع صادرکننده مجوز) با موضوع فرهنگی و اقتصادی و ترتیب انتشار دوهفته‌نامه و قطع روزنامه‌ای و گستره توزیع سراسری و سابقه انتشار بیش از ۳۰ شماره.

مورد نه

واگذاری نشریه (در صورت موافقت مرجع صادرکننده مجوز) با موضوع فرهنگی، اجتماعی سیاسی، مذهبی و ترتیب انتشار ماهنامه و گستره توزیع سراسری، به زبان‌های فارسی، انگلیسی و عربی و دارای امتیازات طرح ترافیک، بیمه و یارانه کاغذ و سابقه انتشار بیش از ۴۰ شماره.

مورد ده

واگذاری نشریه (در صورت موافقت مرجع صادرکننده مجوز) با موضوع فرهنگی، اجتماعی و ترتیب انتشار ماهنامه و گستره توزیع سراسری و زبان فارسی و قطع مجله ای بدون سابقه انتشار.

مورد یازده

واگذاری نشریه  یا همکاری و مشارکت (در صورت موافق مرجع صادر کننده مجوز) با موضوع فرهنگی، اجتماعی و ترتیب انتشار ماهنامه و گستره توزیع سراسری و زبان فارسی و قطع مجله‌ای بدون سابقه انتشار.

خروج از نسخه موبایل