موسسه حقوقی ثبتی تدبیرسازان معین

موارد موجود کانون‌های آگهی و تبلیغات

کانون‌های آگهی و تبلیغات، شرکت‌هایی هستند که برنامه‌ریزی، ساخت و مدیریت انواع تبلیغات را انجام می‌دهند. فعالیت‌های کانون‌های آگهی و تبلیغات عبارت‌اند از: برنامه‌نویسی برای معرفی کالا و خدمات به همراه تحقیقات بازار و ارزیابی اثربخشی تبلیغات، رسانه‌های محیطی، رسانه‌های چاپی، رسانه‌های فضای مجازی، رسانه‌های پخشی (رادیو و تلویزیون)، تهیه و تولید هدایا و ابزار تبلیغاتی، ساخت تیزر و آنونس تبلیغاتی، گرافیک و طراحی امور تبلیغاتی، غرفه‌آرایی و خدمات نمایشگاه و عکاسی تبلیغاتی. در ادامه با موارد کانون‌های آگهی و تبلیغات در فایل شرکت تدبیرسازان معین آشنا می‌شوید اما قبل از آن لازم است بدانید شرایط اخذ موافقت ثبت و تاسیس کانون‌های آگهی و تبلیغات و مدارک مورد نیاز آن چیست.

شرایط اخذ مجوز کانون‌های آگهی و تبلیغات برای مدیر مسئول و صاحب امتیاز

  1. تابعیت جمهوری اسلامی ایران
  2. نداشتن سابقه کیفری موثر
  3. عدم اشتغال در ادارات تابعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  4. دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس یا پنج سال سابقه تبلیغاتی با نمونه کار برای دارندگان دیپلم (فقط برای مدیر مسئول)

مدارک مورد نیاز برای اخذ موافقت ثبت و تاسیس کانون آگهی و تبلیغات برای مدیر مسئول و صاحب امتیاز

  1. تکمیل فرم پرسشنامه فردی برای مدیر مسئول و صاحب امتیاز
  2. تصویر اسکن‌شده تمام صفحات شناسنامه از روی اصل مدرک
  3. تصویر اسکن‌شده کارت ملی پشت و رو
  4. تصویر اسکن‌شده کارت پایان خدمت یا معافیت دائم
  5. تصویر اسکن‌شده آخرین مدرک تحصیلی
  6. عکس پرسنلی سه در چهار
  7. انتخاب یک رسته و حداکثر دو زیرگروه

جدول رسته‌ها و زیرگروه‌های فعالیت‌های کانون آگهی و تبلیغات

موارد موجود کانون‌های آگهی و تبلیغات

موارد موجود کانون‌های آگهی و تبلیغات

کانون‌های آگهی و تبلیغات، شرکت‌هایی جهت انجام امور تبلیغاتی هستند که رسته‌ها و زیرگروه‌های مختلفی دارند. در ادامه با موارد موجود کانون‌های آگهی و تبلیغات آشنا می‌شوید.

مورد یک

واگذاری حق الامتیاز کانون آگهی و تبلیغات با رسته‌های رسانه‌های چاپی و محیطی و صاحب امتیازی حقیقی دارای بیش از یک سال سابقه فعالیت و امکان تغییر مدیر مسئول

مورد دو

واگذاری حق الامتیاز کانون آگهی و تبلیغات با رسته‌های رسانه‌های پخشی و محیطی و صاحب امتیازی حقیقی دارای بیش از یک سال سابقه فعالیت و امکان تغییر مدیر مسئول

مورد سه

واگذاری سهام شرکت تبلیغاتی (در صورت موافقت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و تایید صورتجلسات مجامع موسسه)، دارای چهار سال سابقه فعالیت در رسته رسانه (چاپی و محیطی)

همانطور که مطرح شد اخذ موافقت ثبت و تاسیس کانون‌های آگهی و تبلیغات شرایط خاصی دارد که  مورد اخذ مجوز تاسیس این موسسات یا استفاده از موارد موجود کانون‌های آگهی و تبلیغات می‌توانید از ما مشاوره بگیرید. کافیست برای دریافت مشاوره با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۹۷۱۷۳ یا ۶۶۴۸۱۴۵۷ تماس بگیرید.

خروج از نسخه موبایل