موسسه حقوقی ثبتی تدبیرسازان معین

موارد موجود گواهی فعالیت صنایع مختلف

مجوز صنایع

پس از اخذ جواز تاسیس و احداث کارخانه یا کارگاه تولیدی در شهرک صنعتی مصوب و تجهیز کارخانه، پروانه بهره‌برداری از وزارت صمت صادر می‌گردد. پروانه بهره‌برداری و کارخانه یا کارگاه تولیدی با موافقت وزارت صمت امکان واگذاری به غیر را دارد. در ادامه با موارد موجود گواهی فعالیت صنایع مختلف در فایل شرکت تدبیرسازان معین آشنا می‌شوید.

موارد موجود گواهی فعالیت صنایع مختلف

در ادامه، موارد موجود گواهی فعالیت صنایع مختلف در فایل شرکت تدبیرسازان معین، معرفی شده است.

مورد یک

واگذاری پروانه بهره برداری شرکتی (حقوقی) قالب‌سازی فلزی تحت نظارت وزارت صنایع و معادن، صادر شده در سال ۶۳، دارای سند ششدانگ

مورد دو

واگذاری کارگاه تولید و بسته‌بندی مواد غذایی و خشکبار (کشمش، حبوبات، قند و برنج و غیره) در شهرک پایتخت (علی آباد سابق) دارای حدود ۲۰۰۰ متر زمین، ۱۵۵۰ متر سوله، ۳۰۰ متر اداری و سوئیت سرایداری و آزمایشگاه و دارای کلیه تجهیزات  از جمله تجهیزات آزمایشگاهی و دستگاه‌های بسته‌بندی.

مورد سه

واگذاری گواهی فعالیت صنعتی رشته نساجی، موکت تافتینگ، ظرفیـت ۲۲۲ هزار متر، دارای سند، تحت نظارت وزارت صنایع و معادن.

مورد چهار

واگذاری کارخانه تولید مبدل های حرارتی دارای پروانه بهره برداری و رتبه سه پیمانکاری فنی و مهندسی، با قابلیت تبدیل به رتبه دو، درصفادشت شهریار خارج از شهرک صنعتی همراه با تاسیسات و تجهیزات موجود و رزومه عالی و قراردادهای انجام شده و در حال انجام.

مورد پنج

واگذاری کارگاه صنعتی بسته بندی مواد غذایی و حبوبات در ساری دارای پروانه بهره برداری، دارای ۱۸۰۰ متر زمین، ۶۰۰ متر زیربنا

در این مقاله با موارد موجود گواهی فعالیت صنایع مختلف در فایل شرکت تدبیرسازان معین آشنا شدید. شما می‌توانید در مورد اخذ گواهی فعالیت هر نوع واحد صنعتی تولیدی یا استفاده از موارد موجود گواهی‌های فعالیت از ما مشاوره بگیرید. کافیست برای دریافت مشاوره با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۹۷۱۷۳ یا ۶۶۴۸۱۴۵۷ تماس بگیرید.

خروج از نسخه موبایل